پایان نامه

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و .. در سراسر ایران

پایان نامه

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و .. در سراسر ایران

پایان نامه حسابداری و بررسی اصول اخلاق حرفه ای در حسابداری

پایان نامه حسابداری و بررسی اصول اخلاق حرفه ای در حسابداری

در انجام پایان نامه حسابداری یکی از موضوعات مورد مطالعه توسط بسیاری از پژوهشگران بررسی روش ها و اصول اخلاق حرفه ای در حسابداری است. در انجام پایان نامه حسابداری محقق با بررسی ارتباط موجود در جامعه و حرفه حسابداری بررسی مبانی رفتار حرفه ای در حسابداری می پردازد. هدف اصلی از انجام پایان نامه حسابداری با محوریت اخلاق حرفه ای در حسابداری دستیابی به بهترین اصول و قوانین و ضوابط حرفه ای و تامین منافع عمومی مردم کشور می باشد. در پایان نامه حسابداری محقق می نویسد که عواملی همچون اعتبار, کیفیت خدمات و اطمینان عواملی هستند که رسیدن به اهداف این نوع پایان نامه را تحقق می بخشند. در انجام پایان نامه حسابداری محقق می نویسد که پایبندی به اصول اخلاقی در حسابداری از عوامل اصلی و لازمه دستیابی به اهداف حرفه حسابداری توسط حسابداران حرفه ای است. در پایان نامه دکتری حسابداری می خوانیم که انجمن های حرفه ای حسابداری هر یک اصول مخصوص خودشان را تدوین می نمایند. وجه مشترکی که در پایان نامه دکتری با این موضوعیت به چشم می خورد شباهت های زیادی است که در این اصول قابل مشاهده است. در پایان نامه حسابداری می خوانیم که عواملی همچون اعتماد و اعتبار خدمات حسابداری از جمله شباهت هایی است که در این نوع پایان نامه قابل مشاهده می باشد.در انجام پایان نامه حسابداری محقق اصولی همچون درستکاری در کار حسابداری, بی طرفی حسابدار نسبت به تلاش دیگران جهت نفوذ و به روز نگه داشتن اطلاعات حسابداری حرفه ای خود و همچنین رازداری  در کار را در نظر بگیرد. علاوه بر موارد ذکر شده داشتن داشتن یک رفتار حرفه ای در زمینه حسابداری و رعایت اصول و ضوابط حرفه ای در کار از دیگر موارد ذکر شده برای رسیدن به اخلاق حرفه ای در حسابداری ذکر شده است.

نویسنده: حاجی زاده

تاریخ انتشار2017.02.01

تلفن تماس ۸۸۷۸۳۶۸۲

سفارش پایان نامه و پروپوزال دکتری حسابداری

پایان نامه حسابداری 

مقاله ISI

پایان نامه حقوق با محوریت بررسی حق بیمه کارمندان

پایان نامه حقوق با محوریت بررسی حق بیمه کارمندان

در انجام انواع پایان نامه حقوق خصوصی حق بیمه و شرایط آن همواره یکی از محورهای مورد مطالعه در این نوع پایان نامه بوده است. در انجام پایان نامه حقوق خصوصی با محوریت بیمه ابتدا باید محقق تعریف جامعی از حق بیمه را ارایه دهد. در این خصوص در پایان نامه حقوق می خوانیم که حق بیمه در واقع مبلغی است که کارفرمایان به سازمان تامین اجتماعی پرداخت می کنند و در ازای آن موظفند که کارکنان و کارمندان خود را بیمه کنند. قانون در خصوص حق بیمه تمامی کارفرمایان را موظف به پرداخت ۲۳۳٪ از مبلغ کل می کند در این نوعپایان نامه می خوانیم که مبلغ حق بیمه کارکنان ۳۰٪ از دستمزد واقعی آنها می باشد که کارمندان و کارکنان تنها موظف به پرداخت ۷۷٪ از آن می باشند و مابقی را کارفرما موظف است پرداخت کند. در پایان نامه حقوق می خوانیم که قانون در برابر کارفرمایانی که کارکنان و کارمندان خود را بیمه نکنند مجازات هایی را در قالب جریمه در نظر گرفته است. در این نوع پایان نامه ذکر شده است که کارفرما در صورت تاخیر در پرداخت به موقع حق بیمه نیز باید جریمه پرداخت کند. در توضیحات پایان نامه حقوق در خصوص نوع جریمه صادره از طرف قانون پرداخت ۲٪ مبلغ حق بیمه است و در صورت عدم ارسال اسامی کارکنان جهت بیمه به این مبلغ ۱۰۰ ٪ نیز اضافه می شود. در انجامپایان نامه حقوق می خوانیم که اگر کارفرما اقدام به پرداخت حق بیمه کارکنان خود نکند و یا حق بیمه را قطع نماید مطابق قانون طی سه  مرحله احکام در خصوص کارگاه مورد نظر اجرا می شود. مرحله اول ابلاغیه است که توسط شعب تامین اجتماعی به کارفرما اعلام می شود. مرحله دوم اختاریه است که در صورت عدم پرداخت حق بیمه کارکنان توسط کارفرما یک مهلت ۴۸ ساعته به کارفرما داده می شود تا جهت پرداخت حق بیمه اقدام نماید. مرحله سوم اجراییه است که در این حالت بر اساس ماده ۵۰ قانون تامین اجتماعی با کارفرما برخورد خواهد شد.

نویسنده: حاجی زاده

تاریخ انتشار2017.01.30

تلفن تماس ۸۸۷۸۳۶۸۲

سفارش پایان نامه و پروپوزال ارشد و دکتری حقوق

پایان نامه حقوق

مقاله ISI

پایان نامه مهندسی صنایع با محوریت علل تاخیر در پروژه ها

پایان نامه مهندسی صنایع با محوریت علل تاخیر در پروژه ها

در انجام پایان نامه مهندسی صنایع یکی از موضوعات مورد تحقیق بررسی علل و عوامل عدم موفقیت در انواع پروژه های اجرایی می باشد. در این نوع پایان نامه محقق سعی می کند با شناسایی عوامل تاخیر راه حل هایی را جهت بهبود وضع حاضر پیدا کرده و ارایه دهد. در پایان نامه مهندسی صنایع علت اصلی در تاخیر انواع پروژه ها کوتاهی در اجرای اصول علمی مدیریت پروژه ذکر شده است. در پایان نامه مهندسی صنایع می خوانیم که طبق تحقیقات صورت گرفته بررسی و ارایه راه کارهای کاربردی در دو تکنیک علمی مطرح در این حوزه یعنی مسیر بحرانی یا همان CPM و زنجیره بحرانی یا همان CCPM می تواند کمک زیادی به ارایه روش های مفید و کاربردی در کاهش تاخیر و بهبود روند اجرایی پروژه ها کند. در پایان نامه مهندسی صنایع می خوانیم که مسیر بحرانی در واقع همان الگوریتم زمان بندی در مدیریت پروژه می باشد. در پایان نامه دکتری مهندسی صنایع بر بروی فاکتور زمان تحقیقات زیادی صورت گرفته است و این فاکتور به عنوان مهمترین دلیل در تاخیر اغلب پروژه ها ذکر شده است. در خصوص زنجیره تامین نیز در پایان نامه مهندسی صنایع می خوانیم که در واقع تاکید اصلی در زنجیره تامین بر روی منابع مورد نیاز برای انجام پروژه می باشد. در پایان نامه دکتری مهندسی صنایع می خوانیم در اغلب پروژه ها به دلیل عدم توانایی در ایجاد توازن بین زمان انجام پروژه یا همان CPM و منابع در دسترس یا همان CCPM اغلب پروژه ها با تاخیر مواجه می شوند. بنابراین اگر در انجام پایان نامه مهندسی صنایع محقق تاکید اصلی خود را در برقراری توازن بین زمان انجام پروژه و منابع در دسترس قرار دهد می تواند راه کارهای کاربردی و اصولی در این زمینه را ارایه دهد. در انجام پایان نامه مهندسی صنایع هدف  اصلی محقق بررسی روش های برنامه ریزی پروژه ها با در نظر گرفتن دو عامل زمان انجام پروژه و منابع در دسترس جهت انجام پروژه  می باشد.

نویسنده: حاجی زاده

تاریخ انتشار2017.01.29

تلفن تماس ۸۸۷۸۳۶۸۲

سفارش پروپوزال و پایان نامه ارشد و دکتری صنایع

پایان نامه مهندسی صنایع

مقاله ISI

پایان نامه کامپیوتر با محوریت اینترنت اشیاء

در انجام پایان نامه کامپیوتر دو مبحث اینترنت اشیاء و رایانش ابری از مباحث جدید و پر طرفدار این نوع از پایان نامه می باشد. درپایان نامه کامپیوتر می خوانیم که دو تکنولوژی رایانش ابری و اینترنت اشیاء دو مقوله کاملا متفاوت از یکدیگر می باشد. اما این دو  موضوع بخش زیادی از زندگی و تکنولوژی صنایع ما را دربر گرفته است بنابراین لازم است که در این زمینه ها بررسی های جامع تری توسط محققان در پایان نامه کامپیوتر صورت گیرد. به طور معمول مباحث مربوط به اینترنت اشیاء حیطه های پیچیده تری را در بر میگیرد و اغلب به عنوان موضوع مورد تحقیق در انجام انواع پایان نامه دکتری مطرح است. در پایان نامه کامپیوتردر خصوص شرح مختصری از اینتر نت اشیاء می خوانیم که اینترنت اشیاء از تعداد زیادی نود تشکیل شده است. در این نوع پایان نامه ذکر شده که این نود ها در مکان های جغزافیایی مختلفی قرار گرفته اند. در انجام این نوع پایان نامه محقق از اینترنت برای این نود های شناسایی شده به عنوان یک زیرساخت کلیدی و مهم جهت ایجاد ارتباط و اصال بین آنها استفاده می کند. در پایان نامه کامپیوترمحقق با توجه اطلاعاتی که از طریق نودهای اینترنت اشیاء بدست می آورد و به طور معمول از حجم بسیار بالایی هم برخوردار است و همچنین استفاده از علوم پردازش ابری به پردازش این اطلاعات می پردازد. در پایان نامه کامپیوتر از رایانش ابری به عنوان یک زیرساخت پشتیبانی کننده در این نوع تحقیقات یاد می شود. در پایان نامه دکتری کامپیوتر از مجموعه نودهای اینترنت اشیاء و رایانش ابری با عنوان ابر اینترنت اشیاء یاد می شود. به طور کلی هدف اصلی از انجام پایان نامه دکتری با محوریت اینترنت اشیاء و  رایانش ابری بررسی و مطالعه ی چالش ها و یکپارچگی های موجود بین این دوعلم در ابر اینترنت اشیاء می باشد.  

نویسنده: حاجی زاده

تاریخ انتشار2017.01.26

تلفن تماس ۸۸۷۸۳۶۸۲

سفارش پایان نامه و پروپوزال پایان نامه ارشد و دکتری کامپیوتر

پایان نامه کامپیوتر

مقاله ISI

پایان نامه حقوق خصوصی با موضوع گزینش نیروی انسانی

پایان نامه حقوق خصوصی با موضوع گزینش نیروی انسانی

در انجام پایان نامه حقوق خصوصی یکی از محورهای مورد مطالعه بررسی اصول و شرایط حاکم بر گزینش نیروی انسانی در سازمانها است. در مطالعات این نوع پایان نامه می خوانیم که با توجه به اینکه در کشور ما انتخاب شغل و با گزینش افراد ارتباط مستقیمی دارد لذا به نظر می رسد که در احکام حقوقی نیز این امر مورد بررسی و پژوهش قرار گیرد. در توضیحات پایان نامه حقوق خصوصی با این محوریت می خوانیم که گزینش به عنوان یکی از مهمترین  مراحل ورود جهت استخدام در بسیاری از شرکت ها است. در پایان نامه حقوق خصوصی گفته  شده است که به طور کلی تمامی شرکت های دولتی و بعضی از شرکت های خصوصی مرحله گزینش را برای انتخاب کارمندان خود در نظر می گیرند. دلیل در نظر گرفتن بخش گزینش در بسیاری از دستگاه ها حساسیت آن از جنبه های اقتصادی, سیاسی, مدیریتی و ... می باشد. درپایان نامه حقوق خصوصی می خوhhنیم که شرایط گزینش در این دستگاه ها به این صورت است که در ابتدا متقاضیان باید شرایط لازم که  معمولا یک سری شرایط عمومی بر اساس اصول اساسی قانون اسلامی است و یک سری شرایط خصوصی را که شرکت و یا سازمان مورد تقاضا در نظر می گیرد را دارا باشند و بر این اساس می توانند در گزینش حضور پیدا کنند. بر این اساس در این نوع پایان نامه می توان گفت  اصل گزینش امری عقلایی است و این به معنای این است که هرر کس متقاضی کار دولتی است به معنای این نیست که از شایستگی لازم برخوردار است. در پایان نامه حقوق می خوانیم که اغلب محققان شرایط و روند گزینش خوب را گزینشی می دانند که بر اساس عدالت صورت گیرد تا شایسته ترین ها انتخاب شوند. در پایان نامه حقوق خصوصی همواره امر مهم تربیت استعدادهای برتر و نخبه پروری در  محوریت امر گزینش قرار داردبه نحوی که مراکز دولتی و دانشگاه ها باید جای کسانی باشد که خود انسان های مستعد و متخصص در این زمینه باشند.

نویسنده: حاجی زاده

تاریخ انتشار2017.01.25

تلفن تماس ۸۸۷۸۳۶۸۲

سفارش پایان نامه و پروپوزال ارشد و دکتری حقوق

پایان نامه حقوق

مقاله ISI