پایان نامه

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و .. در سراسر ایران

پایان نامه

شرکت ادیت اکسپرتس ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به پایان نامه,پایان نامه کارشناسی ارشد,پایان نامه دکترا و .. در سراسر ایران

پایان نامه کامپیوتر در خصوص رایانش ابری

پایان نامه کامپیوتر در خصوص رایانش ابری

رایانش ابری یکی از موضوعات مورد مطالعه در پایان نامه کامپیوتر می باشد. در پایان نامه کامپیوتر با محوریت رایانش ابری می خوانیم که  منظور از رایانش ابری در واقع استفاده از فناوری کامپیوتری بر اساس و مبنای اینترنت است. در این نوع پایان نامه محقق محاسبات کامپیوتری را در فضایی مرتبط با فناوری اطلاعات ارایه می دهد. در مطالعات صورت گرفته در پایان نامه کامپیوتر می خوانیم که نحقق رایانش ابری را مفهومی در حال رشد و پرورش ذکر کرده است که البته در توضیحات این نوع پایان نامه نوشته شده است که فناوری های  زیربنایی همچون تعریف ها و خاصیت ها و ویژگی های ذکر شده در این حیطه به مرور زمان همواره رشد خواهد کرد و دچار تغییراتی خواهد شد. محقق در پایان نامه کامپیوتر تلاش می کند با تعریفی جامع از این حیطه تعریفی کامل از آن را ارایه دهد اما به طور کلی رایانش ابری را به یک اکوسیستم بزرگ که از انواع مختلف مدل ها در آن ارایه شده است. در پایان نامه کامپیوتر محقق رایانش ابری را بر اساس نوع سفارش شبکه به مجموعه ای از منابع رایانشی مثل شبکه ها, سرورها, برنامه های کاربردی, فضای ذخیره سازی و... تقسیم بندی می کند. ویژگی های اساسی که در انتخاب محورهای مورد مطالعه در زمینه رایانش ابری در پایان نامه کامپیوتر برای محققان ذکرشده است شامل  مطالعه در خصوص انواع سلف سرویس های در خواستی, دسترسی های فراگیر به امکانات شبکه و تحقیق در این خصوص می باشد البته محورهای دیگری که در این خصوص در انجام پایان نامه رایانش ابری بسیار مورد توجه است شامل مطالعه بر روی یک کاسه سازی منابع رایانشی و انعطاف پذیری در زمینه امکانات می باشد. در انجام پایان نامه در خصوص رایانش ابری محقق درخصوص هر یک از حیطه های ذکر شده قدرت مانور و گسترده کردن حیطه را دارد. به طور کل در انجام پایان نامه رایانش ابری گستردگی مطالب زیاد است و در هر حالتی  محقق حرفی برای گفتن و ارایه نوآوری در این زمینه را دارد.

نویسنده: حاجی زاده

تاریخ انتشار2017.01.18

تلفن تماس ۸۸۷۸۳۶۸۲

سفارش پایان نامه و پروپوزال پایان نامه ارشد و دکتری کامپیوتر

پایان نامه کامپیوتر

مقاله ISI


پایان نامه کامپیوتر با محوریت کاربرد داده کاوی

پایان نامه کامپیوتر با محوریت کاربرد داده کاوی

یکی از موضوعت مورد مطالعه در پایان نامه کامپیوتر بحث داده کاوی یا همان Data Mining می باشد. مباحث مربوط به داده کاوی  گستردگی های زیادی را دارد که در انجام ئایان نامه کامپیوتر محققان بخش های مختلفی از آن را مورد مطالعه قرار می دهند. برای انجام این نوع پایان نامه در ابتدا باید بدانیم که اصلا منظور از داده کاوی چیست؟ در توضیحات انواع پایان نامه کامپیوتر می خوانیم که داده کاوی درواقع استخراج انواع اطلاعات از حجم وسیع داده ها می باشد. هدف اصلی از انجام پایان نامه کامپیوتر با محوریت داده کاوی کمک ارائه راه کار های مفید به شرکت ها در جهت کمک به ارتقاء فعالیت ها در بخش داخلی مثل قیمت, قرارگیری محصولات، رقابت در بازار و... می باشد. ارزش انجام پایان نامه دکتری کامپیوتر در زمینه داده کاوی به قابلیت اجرایی بودن این نوع پایان نامه است و زمانی این نوعپایان نامه جنبه کاربردی پیدا می کند که محقق راه کارهای اصولی در زمینه داده کاوی را ارائه دهد. امروزه شرکت های زیادی هستند که به  دنبال راه کارهای کاربردی در زمینه داده کاوی برای انجام هرچه بهتر فعالیت های شرکت خود هستند به خصوص شرکت هایی که مشتریان در کانون توجه آنها قراردارد بنابراین محقق با انجام پایان نامه کامپیوتر به صورت اصولی و کاربردی می تواند علاوه بر تولید علم دراین زمینه در پیشرفت و ارتقاء سیستم اجرایی شرکت ها سهم عظیمی داشته باشد. در انجام پایان نامه کامپیوتر باید محقق این امر را در نظر  بگیرد که فلسفه داده کاوی بر اساس ایجاد ارتباط آینده با گذشته است یهنی محقق باید با توجه به رفتارهای انجام شده در هر زمینه در گذشته و بررسی آنها آینده را پیش بینی کند.با استفاده از این تکنیک محقق قادر خواهد بود بهترین راه کارها را جهت پیشرفت در بخش های مختلف در حوزه کامپیوتر را معرفی کند.

نویسنده: حاجی زاده

تاریخ انتشار2017.01.17

تلفن تماس ۸۸۷۸۳۶۸۲

سفارش پایان نامه و پروپوزال پایان نامه کامپیوتر

پایان نامه کامپیوتر

مقاله ISI

پایان نامه حسابداری با محوریت ارزش گذاری سهام

پایان نامه حسابداری با محوریت ارزش گذاری سهام

در انجام پایان نامه حسابداری یکی از موضوعات مورد مطالعه بررسی سهام شرکت و ارزش گذاری آن است در این نوع پایان نامه می  خوانیم که ارزش گذاری هر شرکت بر دو اساس صورت میگیرد اول بر اساس دارایی های آن شرکت و دومین معیار سنجش میزان سودآوری هر شرکت می باشد. در انجام پایان نامه حسابداری یکی از روش های مرسوم در ارزش گذاری سهام شرکت بر اساس دارایی های آن شرکت ارزش اسمی سهام است. در مطالعات پایان نامه حسابداری می خوانیم که منظور از ارزش اسمی سهام همان ارزشی است که در هنگام ثبت شرکت و تاسیس آن برای اوراق سهام منتشر و تعیین می شود. در این نوع پایان نامه ذکر شده است که ارزش اسمی هر شرکت از لحاظ ارزش واقعی نیست و در واقع ارزش مادی و قیمتی ندارد. در انجام پایان نامه حسابداری یکی دیگر از ارزش های در نظر گرفته شده برای  براورد ارزش سهام یک شرکت ارزش دفتری سهام شرکت می باشد که این ارزش پس از کسر بدهی های شرکت از دارایی های آن تعیین می شود. در انجام پایان نامه حسابداری یکی از مهمترین انواع ارزش گذاری بر اساس دارایی های شرکت براورد ارزش بازار سهام شرکت می  باشد که در واقع از طریق براورد عرضه و تقاضا در بازار سهام مشخص می شود. ارزش جایگزینی سهام نیز یکی دیگر از روش های ارزش گذاری بر اساس درارایی های شرکت می باشد. در انواع پایان نامه دکتری حسابداری علاوه بر این روش ها جهت براورد دارایی های یک  شرکت محاسبه ارزش سهام بر مبنای خالص ارزش دارایی های شرکت نیز صورت می گیرد. در این روش جهت محاسبه سهم ارزش یک شرکت دارایی های آن را از بدهی ها کسر کرده و سهام ممتاز را نیز از آن کم می کنند و بر این اساس محاسبات در این زمینه را انجام می دهند.

نویسنده: حاجی زاده

تاریخ انتشار2017.01.17

تلفن تماس ۸۸۷۸۳۶۸۲

سفارش پایان نامه و پروپوزال دکتری حسابداری

پایان نامه حسابداری 

مقاله ISI

پایان نامه علوم اجتماعی- حمایت اجتماعی

پایان نامه علوم اجتماعی- حمایت اجتماعی

یکی از مهمترین موضوعات مورد بررسی در پایان نامه علوم اجتماعی بررسی حمایت اجتماعی و تاثیر آن در سلامت روانی افراد مختلف جامعه است. در این نوع پایان نامه گفته شده است که خودکارآمدی و حمایت اجتماعی در افراد به آنها کمک می کند تا خود را از شرایط استرس زا دور کنند. نتیجه ای که از این امر در پایان نامه دکتری علوم اجتماعی ذکر شده است جلوگیری از آسیب روانی در افراد است. در نتایج پایان نامه دکتری علوم اجتماعی می خوانیم که حمایت اجتماعی علاوه بر کاهش اضطراب در افراد, در ایجاد انطباق با نها با استرس روزانه نیز موثر است. هدف اصلی از پژوهش های صورت گرفته در این زمینه در پایان نامه دکتری علوم اجتماعی بررسی سلامت روان و حمایت اجتماعی در اقشار مختلف است که محقق در این نوع پایان نامه با توجه به نوع هدف یکی از اقشار مهم را به عنوان جامعه در نظر  می گیرد و مطالعات را بر روی آنها انجام می دهد. به عنوان مثال قشر معلمان و فرهنگیان یکی از مهمترین اقشار جامعه هستند که حمایت اجتماعی از آنها ضامن سلامتی جامعه است. به این منظور محقق جهت انجام پایان نامه علوم اجتماعی جامعه را مشخص کرده و به صورت تصادفی تعداد مشخصی را به عنوان نمونه انتخاب می کند تا پرسشنامه های مربوطه را پر کنند. جهت تجزیه و تحلیل در این نوع پایان نامه محقق از شاخص های آمار توصیفی و استنباطی استفاده می کند. در اغلب این نوع از پایان نامه می خوانیم که نتایج حاصله بیانگر این امر است که همواره حمایت اجتماعی می تواند موجب ایجاد تغییرات مثبت در شرایط جسمانی افراد مورد مطالعه می شود. در نتایج پایان نامه دکتری علوم اجتماعی می خوانیم که حمایت اجتماعی می تواند به صورت چشمگیری سلامت روانی جامعه را افزایش داده و باعث  تقویت انواع مهارت ها هنگام مواجهه با شرایط اضطراب در افراد شود.

نویسنده: حاجی زاده

تاریخ انتشار2017.01.13

تلفن تماس ۸۸۷۸۳۶۸۲

سفارش پروپوزال و پایان نامه دکتری علوم اجتماعی

پایان نامه علوم اجتماعی

مقاله ISI

پایان نامه حقوق بین الملل-خشونت

پایان نامه حقوق بین الملل-خشونت

در پایان نامه دکتری حقوق بین الملل یکی از حیطه های مورد تحقیق خشونت های خانگی است. در تحقیقات این نوع پایان نامه می خوانیم که خشونت های خانگی به عنوان یک واقعیت آزار دهنده و غیر قابل انکار امروزه در دنیا مطرح است. در پایان نامه حقوق بین الملل  گفته شده است که خشونت خانگی خصوصا اعمال خشونت علیه زنان از جانب همسران نباید باشد. حال این سوال مطرح است که چرا به هیج وجه علیه زنان نباید خشونت اعمال گردد؟ یکی از دلایل اصلی که در نتایج پایان نامه دکتری حقوق به آن اشاره شده است این است  که زنان نیمی از جمعیت کشور راتشکیل می دهند و نقش چشمگیر و غیر قابل انکاری در پیشرفت و توسعه جامعه دارند و تربیت نسل آینده یک کشور به عهده ی آنهاست. در تحقیقات پایان نامه حقوق خصوصی گفته شده است که خشونت علیه زنان فقط به کتک زدن و  اعمال انواع تنبیه های جسمی بر آنها گفته نمی شود بلکه استفاده از کلمات زشت و توهین آمیزدر مورد آنها، داشتن شک به آنها واعمال بدبینی به زنان که به اشتباه مردان این رفتارها را با نام غیرت توجیه می کنند درواقع همان خشونتی است که بر زنان وارد می شود. مردان با استفاده از کلمات تحقیر آمیز مثل ضعیفه در خصوص زنان باعث می شوند که هیچ وقت هیچکس نفهمد این زن از چه چیزی درد میکشد و چه رویاها و خواسته هایی در ذهن خود دارد. هدف از مطالعه و تحقیق در پایان نامه حقوق بین الملل بررسی عوامل ایجاد خشونت مردان نسبت به زنان است و بررسی اینکه قانون در این زمینه چه تمهیداتی را اندیشیده است. در پایان نامه دکتری حقوق بین الملل  محقق به دادسراها مراجعه کرده و از نزدیک با کسانی که مورد اعمال خشونت واقع شده اند مصاحبه به عمل می آورد و برخورد قانون در مقابل آنها را بررسی می کند. در نتایج این نوع پایان نامه می خوانیم که گزارشات نشان می دهد با افزایش سن بانوان اعمال خشونت در آنها کمتر می شود. درنتایج این نوع پایان نامه محققان با ارایه مدل در این زمینه و بررسی آن به این نتیجه دست یافته اند که اعمال  خشونت مردان علیه زنان رابطه مستقیمی با سطح خشونت در زنان داشته و باعث و ایجاد بزهکاری در زنان می شود. 

نویسنده: حاجی زاده

تاریخ انتشار2017.01.14

تلفن تماس ۸۸۷۸۳۶۸۲

سفارش پایان نامه و پروروزال دکتری حقوق

پایان نامه حقوق بین الملل

مقاله ISI